Sales Academy 2011

Det är helt galet! Det går inte att beskriva hur sjuk stämmning det blir när man samlar flera hundra säljare i en och samma lokal. Hela dagen var fantastisk!
Vi som hade vunnit Golden Leauge samlades i Repan innan vi hoppade in ilimousinerna till Arons Borg. Vi drack skumpa, spelade hööög musik och satte prägeln på dagen. När vi kom fram och hoppade ur bilarna stod hela 3säljkår och apploderade åt oss, sjuk känsla när över 400 står och apploderar åt en. Haha.
Efter det var det lunch och sedan föreläsningar med Jörgen Oom. Grym insperatör! Efter det var det prisutdelning för Golden vinnarna, vi fick gå upp på scenen och ta emot ett presentkort på Hasseludden Spa.
Golden gick sedan ner i relaxandelningen innan vi gjorde oss klara för middag och fest!
Sedan var det all in! Fotografering, middag sedan gaaalen fast och prisutdelning.
Jag fick pris i kategorin Bästa säljare vilket känns så sjukt bra! Att ta SA till SA kändes för sex månader sedan som en overklighet. Nu har jag mitt diplom och fick också en Samsung galaxy II.
Vi dansade sedan vidare och det var helt klart en av de bästa kvällaren i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0