Kontakten

Till Fanny. Jag läser kontaktannonser och tänker på dig. Det sjukt roligt och det finns så mycket sjuka annonser. Detta hittade jag i dagens DN. Puss på dig!


Kvinna söker man:

”Du morfar eller farfar i 50-års åldern.

Jag är en fräsch mormor med motion, litteratur och konst som intr.

Du får gärna vara en ödmjuk kräfta då jag är en harmonisk skorpion”.

 

”Du man med ödmjukt hjärta och bra grå celler som älskar god mat.

Vi är 58-65 år, med många intr. Musik, litteratur, bridge och golf. Rökare!”

 

”Elegant, seriös kvinna från Polen söker en man, 59 år för GIFTEMÅL!”


Man söker kvinna:

”Söker attraktiv kvinna, gärna med tajta jeans!”

 

”Mogen blyg Adam väntar på Eva med stil. Vin blir bättre för varje år!”

 

”Jag skulle vilja träffa någon tjej som kan sjunga och spela något instrument.

Jag spelar elgitarr. Bor du på framsidan av Sverige med cowboystövlar? Hör av dig snarast!”


Efterlysningar:

”Daniel från Västerås. Sist vi sågs var i Gröndal 2006.

Någon tänker på dig och väntar på att du hör av dig.”

 

”Solna Centrum, lördagen den 11 september på Edelweiss.

Du heter Jonka, det blev en kram, du fick mitt telefonnummer, du lovade att ringa, hör av dig.”

 

”På IKEA i lördags eftermiddags.

Du i turkos, knäppt tröja och svarta jeans.

Vi sågs i gröna rummet och snabbkassan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0