Fredag

Full rulle. Jag har varit runt hela stan och lämnat papper, ringt massa samtal, handlat mat, köpt en väska, lämnat blod på blodcentralen och lekt med Filippa. Jag har varit igång sedan kl halv nio och det är skönt att hinna med allt man ska! Det sista dem sa på blodcentralen var att jag skulle ta det lugnt idag eftersom att min vikt var ett gränsfall för att få lämna blod idag. Jag stressade på som en galning vilken resulterade i att jag höll på att svimma när jag fick från Filippa. Jag fick lägga mig ner på grusgången, det var svart framför ögonen och jag hörde Filippa sjunga lååångt långt bort. När jag vaknar till står hon över mig och ser fundersam ut. Barnens farmor kommer springande med saft och tvingar mig att ligga med benen rätt upp i lyten i typ 30 min. Någon hade ju en aning svårt att gå hem utan blod i fötterna. Haha.   
Imorgon ska jag äntligen få påbörja mitt helgschema på Saba. Nya butiker, nytt distrikt. Det kommer jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0