ASK

Inga av mina kommentarer är synliga på utsidan av bloggen men jag svarar på mycket i alla fall. Det mesta hamnar i den frågandes kommentarer men den här var värd att lägga upp. Igår fick jag en fråga som lydde så här: "Varför kläder du dig så enkelt när du klär dig så jävla bra?".
Haha ja, vad ska jag svara på det? Jag antar att den denne tycker att jag klär mig bra men enkelt? Det är så jag tolkar det i alla fall.
Jag är enkel. Jävligt enkel. Jag klär inte i senapsgula-oversize tröjor med ljusblå prickar för att det inte är jag. Jag gillar det enkla. Att säga att jag inte följer modet är fel eftersom att jag köper mina kläder på de vanliga kedjorna där det nuvarande modet säljs. Men det är mer eller mindre ofrivilligt. Jag är inte den som röjer i secondhand butiker för att inte se ut om alla andra. Det är inte värt besväret. Så enkel är jag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0