Lördag

Första högskoleprovet. När jag gick hemifrån vid 6.50 var det mörkt, minusgrader och snö låg på marken. Det kändes helt sjukt. Bussen till universitetet var knökfull av provdeltagare.
Nu är första provet gjort och det var riktigt roligt! Jag har saknat prov. Nörden.
Efter sista blocket var jag helt slut och jag visste med mig att resultatet inte skulle bli något i toppen. Inte närheten. Det konstiga är att jag skrev bra på NOG och DTK. Dem delarna som jag kände skulle vara mina största svagheter. Det känns väldigt bra! Jag vet vad som krävs till i vår och då kommer det bli riktigt bra för så svårt var det inte. Med lite övning på snabbläsning och ett bättre ordförråd i engelska så kommer det gå jättebra nästa gång. Det är inte ofta dem orden kommer från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0