Kontakten

Det är lika roligt varje gång. Haha.

KVINNA SÖKER MAN:


”Kvinna 20 år, söker mänskligheten.”

 

”Flickig konstnärssjäl söker östermalmsbo för seriös kärleksrelation.”

 

”Jag är en afrikansk tjej 28 år som söker en lång man, 35-47 år, över 180 cm lång för familjebildning.”

 

”Jag är en varm, sensuell, afrikansk kvinna, 41 år, storlek 14. Söker man 40-55 år för relation och familjebildning”

 

”Sökes du attraktive, långe gentleman 30- eller 40-talist, rökfri, sunt och måttlig från socialgrupp 1! Resvan, pensionerad, östermalms- eller djursholmsbo.”

 

”Glad, snäll, trygg omtänksam man vill en 70-årig liten och behändig russinkvinna lära känna.”

 

”Jag är 1000-konstnär med sårad ekonomi. Intelligent humor, 174 cm, kraftig, snygg, envis.”

 

MAN SÖKER KVINNA:


”Lugn och mysig kille, hus på landet, snäll och ser bra ut, vill träffa snäll tjej som är jordnära och söt, Du gillar skog före krog, du har inte svarat på annons”.

 

”Trevligt att du ringer! Jag letar efter en trevlig, snäll tjej som är charmig. Utseende ej alls viktigt.”

 

”Snygg, 40 årig man söker kvinna med invandrarbakgrund. Intellektuell, med stort andligt intr. Snäll och farlig. Ibland lite blyg. Humor/lättsinnig blandat med allvar och djup. Gillar att fundera.”

 

”Jag söker dig XXL-kvinna som tycker om lugna hemmakvällar med ett gott rödvin, en skön höstpromenad med en fika på det.”

 

”Jag är en man som söker kvinna i lagom ålder.”

 

”Den glade masen som ser en möjlighet i alla hinder. Grått hår är vackert, 68 år är härligt, 85 kg är gulligt. Vi ser framåt med glädje, att vara tillsammans den tid som är kvar. Kallt ute, varmt inombords.”


EFTERLYSNING:


”Vi fick ögonkontakt vid ingången till Arlanda i vintras. Du hade en stor resväska. Jag har tänkt på dig sedan dess. Hör av dig!”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0