PRETTO SL

Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...Tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att du ska få tala med oss så snart som möjligt...


Efter 45 MIN (!!) svara en sjukt munlat och pretto brud att "Vi får ju SÅKLART inga leveranser av samma dag! Du får ringa NÄSTA torsdag så KANSKE vi fått in något då..”

Ja, men självklart! Huuur kunde jag tro att SL skickade sina upphittade saker till hittegodsavdelningen samma dag?! Men det var ju bra att telefonisten otrevligt kunde upplysa mig. Det var bra att jag fick det upplyst med en otrevlig ton också! Det måste ju känts bra för henne! Antagligen är det så att hon anser att hon klättrat så högt på karriärstegen att hon har rätten att vara otrevlig mot folk.. KEEP UP THE GOOD WORK säger jag bara!

Så, nu känns det lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0