HAPPYDAY

En riktigt skön dag! Skola som inte var allt för ansträngande. Camilla gladde oss med inbjudningskort (hur länge sedan var det inte man fick inbjudningskort till någons födelsedag?!) till 20 års kryssningen. Civilrätten var som ett träningspass för magen efter allt skrattande. Det är väl sådan man kommer minnas av gymnasietiden?
Efter skolan körde jag och Fancyf en snabbis i stan. Utan resultat kan jag lova! Fri tolkning. Ett par klacka hade kunnat få följa med hem. Men gladiatioklackar känns fasen lite tråkigt nu!
En mindre släktmiddag har det också hunnits med. Träningspass nummer två kan jag lova! Ett gott skratt förlänger livet? Jag bör vara närmast odödlig efter idag...









    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0