BÄSTA TISDAGEN

NU ÄR DET ÖVER! Äntligen är projektet klart, inlämnat och redovisat. Nu är det bara betyget som återstår. Det känns bra, riktigt bra. Hela dagen gick till år redovisningarna. Sju stycken blev det sammanlagt.
Solen skiner också. Jag och Fansy-Fanny åkte förbi Åhléns och köpte påskägg till hennes barn. Tänk att hon har barn, min bästa vän! Utan pappa och allt skaffade hon barn. Modigt säger jag bara.
Tog en promenad hem i vårvädret och det var sjukt skön kompenserade motionen med att baka en kladdkaka. Men den är jag värd!
Imorgon är veckans sista skoldag. En lektion bara där vi ska...hålla redovisningar vilket inte känns helt okej efter idag.
Får slänga ihop något nu. Tänker inte direkt lägga en massa tid på femminutersredovisning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0