TORSDAG

Styrkdag. Strykt HÖGARNA i tvättkällaren, inte nådigt. Det tog sin tid kan jag lova. Passat M&F har jag också gjort. Riktiga riktiga gosungar när dem inte kräver att få höra på Amy Diamond -it's my life för 300 gången eller när de kliar sig i håret samtidigt som de målar med fingerfärger.. 
Barn gör verkligen underbara saker men tänker sig aldrig för men kommer ofta på efteråt.
Jag minns så väl när jag, M&F kollade på bröderna lejonhjärta. Efter ungefär 40 min, säger den F som är fyra år. "Duu, vem är egentligen JonaTAND.." Haha, Jonathan är alltså huvudpersonen som varit med hela filmen. Vet man inte vem Jonathan är har man inte fattat mycket av filmen men snäll som hon är har hon suttit i 40 minoch kollat snällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0