TORSDAG

Om man på en dag hunnit med att: träna, plugga, städa, jobba och haft egen tid ska man vara nöjd. Det är jag. Och dagen är inte slut än. 
Börjar fundera på att sätta i rutin att gå och lägga mig tidigt, vid 21 någonting. Helt sjukt hur pigg man är dagen efter. Lite mer av den delen skulle inte skada.

Räddat livet på minstingen har jag gjort också. Hon satte min välstekta pankaka i halsen. Jag fick rycka in och banka henne i ryggen. Tillsist kom pankakan upp i sällskap med resten av magsäckens innehåll. Jag som redan hade skurat golvet efter bakningen. Tur att jag älskar flickorna annars hade det inte varit nådigt. Spyor är det värsta jag vet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0