PISSUNGAR

Jag är jävligt klar med gymnasiet. Nu är jag trött på omogna, skrikiga, fnittriga 92, 93or! Jag försöker skriva klart mitt hypotesarbete under en extremt lång håltimme. Samtidigt sitter det en gök, etta såklart, och klinkar (läs: spelar så in i helvete dåligt) på en gitarr. Han lägger märke till min irritation men fortsätter spela.

En sak är klar, det händer mycket på tre år. Nu är jag klar med gymnasietiden. Nu vill jag ut och jobba.

Samtidigt som jag skriver det här hinner gök nummer ett gå. Två minuter senare kommer två nya gökar men VARSIN gitarr. Nu spelar båda i ett helkasst komp men ostämda gitarrer samtidigt som en tjej försöker sjunga till! GE MIG KRAFT ATT ÖVERLEVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0