OBEHAGLIG VERKLIGHET

Jag är helt fascinerad av Thomas Quick. Så fascinerad att jag läser allt jag hittar om honom. Aldrig tidigare har jag trott att det varit möjligt att ljuga sig igenom en hel förundersökning och rättegångar men Quick har visat att det går, inte en gång eller inte två. Quick har tagit på sig ett 30-tal mord och blivit dömd för åtta! Min mening är att det är helt orimligt att han begått dessa mord vilket han själv nu hävdar att han inte har.

Hur kan en medicin påverka en människa så gravt att man börjat ta på sig mord när man inte varit i närheten av brottsplatsen?
Quick erkänner allt med drogklassad medicin i kroppen. Utan förklarar han hur hans verklighetsbild förvrängs av medicinen och att han inte har begått ett enda av dessa 30-tal mord. På dessa lösa grunder har han ändå dömts för åtta av dem trots att han inte kunnat uppge mer än vad tidningarna avslöjat…

Hela alltet är sjukt och obehagligt. Att Quick är sjuk finns det ju ingen tvekan om, vilket han själv säger att han är, men att det rör sig över 30 mördare som begått de brott Quick inte har tycker jag är det västa av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0