KVÄLLNING

Finns så extrem mycket måsten. Allt för lite ork. Det här skulle bli en lugn plugghelg men just nu är motivationen noll. Måste förbereda för fruktosten med Fanny imorgon på Waynes. Nöje med nytta. Vi ska sammanställa projektet. Kan inte fatta att det snart är klart!
Sedan måste, eller måste, sedan ska jag inhandla lite saker. Där bland en korsett av det propra slaget. Det var ont om sådana när jag var på jakt tidigare idag. Sedan ska den kassa klänningen bytas.. Tillsist träna och fira alla hjärtas dag! Det där var nog det bästa måstena. 


Fortfarande lite småglad över min slokhatt! Den fick platsen på mina gigantiska shampoo och balsam flaskor.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0