I LOVE YOU ALL

Världen bästa dag! För det första har jag fått närmarde hundra grattis av vänner och bekanta. Jag har världen bästa vänner. Tusen tack alla! Sedan var det lunch hos farmor med syster och efter det shoppingtur. Sedan kom Hanna och Ellen på fika och stannade till middagen när resten kom. Vi satt länge och åt sedan gick vi en lång promenad. Precis när vi gick kom pojken med sin nya motorcykel. Han var lycklig som ett barn. Hojen var sjukt fin, på den kommer mitt arsle vila på hela sommaren. Jag fick en hjälm av honom i födelsedagspresent. Perfekt.

Om en vecka blir det cocktailparty hos mig sen megautgång! Och imorgon åker jag och Hanna till Djurgården och vårsolar. Jag älskar att ha lov. Nu ska det njutas för det här är mitt livs sista lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0