Små saker...

Det är så skönt att bara kunna vara med familj och släkt på att avslappnat sätt. Det är mest oftast jobbigt med födelsedagar, kramar, strumpbyxor och paketöppning. Det ska vara så trevligt trots att dem flesta tycker att prinsesstårta är skitäckligt. Nej! Idag åkte jag till min farbror och mina kusiner, farmor var redan där och efter en stund kom Eddie på MCn. Vi började laga mat, farmor var bekymrad över all köttfärs Anders stekte samtidigt. Samtidigt som hon förklarar hur det ska gå till på det riktigt sättet, testar Anders och Eddie en kamera och jag spelar tv-spel. Efter ett tag kommer Vickan och vi äter middag tillsammans. Axel kommer och Anton går. Vi kolar på idol och äter glass. Avslappnat och skönt. Egentligen ska man alltid ha spontana middagar och fika och inte strama till allt. Det känns jävligt svenskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0