Facebook fenomenet...

Facebook skrämmer mig! Jag har vänner som uppdaterar allt. Allt. Vad de gör, var de är, vem de är med och varför. Om det skulle hände att de inte vill säga var de är med vem och varför så nämner dem det också. Såklart! Frågan är, vem bryr sig? Det kan ju inte vara många. Jag tror att många måte uppdatera konstant för att känns sig lite behövs eller eftertraktad. 
Jag lägger också upp saker, oftast när jag har tråkigt eller om det är något speciellt men fasen inte när jag går på toa eller sätter mig på bussen.
Det är det som är så bra med en blogg. Man kan skriva vad som helst utan att folk får desperata meddelande om vad man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0