SVAR PÅ FRÅGA

Inga kommentarer accepteras. Helst vill jag ta bort den funktionen men det går inte. Anledningen till att jag inte vill att kommentarerna ska synas är eftersom att bilderna och texterna är främst för mig egen skull. För att jag ska kunna gå tillbaka och titta vad jag gjort. För att jag tycke om att ha någonstans att skriva. Men, jag läser igenom alla kommentarer och svarar på alla som det finns möjlighet att svara på. Antingen i ett inlägg, som nu, eller via den frågandes mail eller blogg.

Den andra fråga var, vart ifrån kommer detta halsband? Jo, det kommer från Oriflame där jag själv jobbat. Det är inte så jag fått tag på det. Men därifrån kommer det. Känner du någon som säljer Oriflame, för det går inte att köpa i butiken på Stureplan, kan du köpa det väldigt billigt via henne/honom.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0