MERCEDES BENZ FASHION WEEK STOCKHOLM

Idag börjar Mercedes Benz Fashion Week i Stockholm och det är verkligen många som ska runt på massa visningar! Vissa visningar ska tydligen vara öppna för oss vanliga dödliga.. Det vore fantastiskt kul att se men om det är öppet för allmänheten har jag en känsla av att det kommer bli sjukt rörigt. Många av de inbjudna lever verkligen för modeveckorna och planerar allt därefter. Imponerande. Jag kan inte mycket om mode, det är få som kan det trots att så många försöker kunna. Vill kunna. Det blir ofta bara överdrivet. Att vara duktig på mode och trender är fasen en konst och inget man blir genom att blogga och dra omkring på H&M. Jag beundrar alla verkligt kunnande. I alla magasin har alla vi okunniga i alla fall kunnat läsa oss till att rött kommer blir hösten stora färg. Så är det säkert. Antagligen kommer folk häva på sig allt rött och känna sig jävligt rött. Nej, jag vill ha ett par romantikröda ballerina och en halsduk. Jag har en känsla av att det inte kommer vara någon större konst att hitta i höst?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0