KUNGEN

Vid middagen, om kungen:

Pappa: Kungen själv har nog ingen aning att det varit en tävling utanför slottet. Han har inte koll på mycket!
Anders: (imitation av kungen) Men Silvia har du sett, det är en slag bana med skidåkare utanför fönstret! Har du sett!? Snön kan smält i fjällen, det börjar ju bli så varmt nu!
Farmor: Vad är det för dumheter, nu blir jag arg! Kungen är en mycket kompetent och fin man!
Pappa: Kompetent? Han är fan lika kompetent som en pelikan! Intellektuellt ligger dem på precis samma nivå.
Alla: HAHAHAHA
Farmor: Neeej, jag säger då det. Usch, jag blir riktigt arg. Jag blir glad av allt han gör.
Anders: Synd att han inte gör så mycker då. Du kanske skulle vara gladare då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0