DET ÄR FREDAG MED STORT F!

What a day. Det finns inga ord för den här dagen! Eller jo kanske, KAOS! Idag var det deadline för projektet som jag och Fanny skrivit på sedan i augusti och enligt oss själva var vi jävligt bra förberedda inför idag. In my ass säger jag bara! Allt sket sig, arbetet på kontoret, och varje moment i skolan, till och med en P-bot införskaffades denna dag. Den här gången var det Fannys tur.  Kaoset resulterade i att vi satt kvar i skolan och tokskrev till kl 19.00. Vi blev mer eller mindre utslängda. Det västa och det mest komiska är att vi får, när vi skrivit ut det åka till den lärare som skulle ha arbetet. Hem till honom. Hemskt och pinsamt. Där kommer vi vid åttatiden och stör hans fredskväll. Mitt i middagen. Han kommer ut i mjukiskläder och möter oss för att vi inte ens hitta dit! Nördigare elever får man leta efter.. Den planerade firarkvällen ställdes snabbt in och nu ska vi typ dö i min säng.

Imorgon blir det middag och bio! Imorgon känner vi oss kanske lite mer värda det?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0