VUXEN PÅ RIKTIGT

Nu har jag tagit studenten och jobbat i tre dagar. Det känns sjukt. Egentligen vill jag bara spola tillbaka bandet och vakna på morgonen sätta på mig mössan och den vita klänningen, åka till champagnefrukosten, skåla, fira, få betygen springa ut, dansa, spruta öl och vråla på flaket och tillsist firas hemma. Men, det var den dagen det. En sak kan jag säga och det är att det är värt varenda sekund av plågsamt pluggande, sena nätter tidiga mornar för att känna sig så nöjd på studenten som jag gjorde. Jag har gjort allt.
Nu jobbar jag, sitter i köer och blir irriterad på bilen framför som tog hela 3 sekunder på sig att åka iväg på för att åka till jobbet. Jag saknar skolan, lärarna och älskar fd Sp3a, tre underbara år. 
Nu ska jag bara leva! Jobba och göra allt jag längtat efter i tre år, komma hem från jobbet och bara ha tid för sig själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0