STUREPLAN I VISBY

Jag sitter och kollar på hundratals bilder från Stockholmveckan i Visby. Inte mina, för jag var inte där. Jag hade inte ens en tanke på att åka dit. Men, jag blir glad när jag ser allas bilder. Bilderna är fina och folk är glada. Till synes i alla fall. Jag älskar kläderna, stilen, färgerna och festen. Den är överdriven och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser champagnebilderna, spruta-ut-champagne-bilderna rättare sagt. Men jag skrattar. Jag bryr mig inte, det är inte jag inte mina pengar. Förmodligen inte deras pengar heller men det struntar jag i. Jag vet att det är krystat och att det ofta är en fasad som är super polerad men dem har kul och jag tycker om bilderna. Dem upprör många men inte mig.


Bild lånad av en http://idasilen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0