Tidsfördrivet HTML

Av absolut ingen anledning återskapade jag denna blogg. Vilket misstag, jag som borde plugga. Istället börjar jag pyssla med HTML-koder. Bra! Svårt är det också, Font-Header hit och Text-Transform dit. Normal eller Bold? Vadå blir Bold fet text? Normal är ju minst lika fet?! Äh, jag tar bort den här delen av koden, det kan ju inte märkas om det inte ens är någon skillnad på Bold och Normal! Nähä, då försvann hela skrivfunktionen istället. Får se, vart tyckte jag? Aja, det tog ju bara(!!) 45 min att fatta var bland koderna jag var. Jag börjar om! Tänk vad humöret kan variera från dag till dag. Hade detta varit en av mina icke-dagar hade jag INTE resonerat ”jag börjar om”. Istället hade förmodligen börjat gråta och tagit ut min ilska på första bästa, vilket skulle bli en telefonförsäljare för fy fan vad dem ringer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0