ONSDAG

Ingen skola idag. Det är inte så illa med vinterkräksjuka, så länge det inte drabbar en själv. Många lärare med barn + vinterkräksjuka är en oslagbar kombination!

Pluggat på här hemma istället. Etik- och moral uppgiften klar, bra. Hittat bok och film för svenskan, en bra början? Sen var det civilrätten.. Det är en dag imorgon också! Jag menar, jag kan ju inte sitta sysslolös hela dagen? Noo.

Från det ena till det andra, vad hände med solen? Jag var råtaggad på en promenad men nu är ju vädret är lite föör bra… Som sagt, det är ju en dag imorgon också?

Börjar fundera på om jag ska ta en bild varje onsdag på samma föremål i trädgården för att se någon slags förändring, snart måste väl snön börja försvinna?

Så får det bli!


3/2-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0